دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا فریدون‬ آسرایی با نام عاشقم هنوز با بالا ترین کیفیت
شاهگوش قسمت 20
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

وبلاگ دوستان

دانلود فیم های جدید
20پاپ آپ
صدرا
با ما فراتر از به روز باشید
manoto
سریع ترین روش حفظ لغات انگلیسی
!!!!نوشته هایی از جنس خودم!!!!
شعر..متن ادبی..طراحی
کوکلا(کوهکلا)=عکس
خبری-سرگرمی
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 2S download و آدرس 2sdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

آخرين مطالب ارسالي
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا فریدون‬ آسرایی با نام عاشقم هنوز با بالا ترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید فریدون‬ آسرایی با نام عاشقم هنوز

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا فریدون‬ آسرایی با نام عاشقم هنوز با بالا ترین کیفیت آهنگ : مهران خالصی ، میک و مستر : امین رستمی ، ترانه : فرید فراز

متن آهنگ جدید فریدون‬ آسرایی با نام عاشقم هنوز :

تنهام بذار برو از یاد ببر منو

تردید نداشته باش این دل شکست رو این دل شکندن و

دلم گرفته از نگاه آخرت همون دلی که شد همیشه پرپرت

همیشه پرپرت

بسه دیگه برام به پای من نسوز من عاشقم هنوز

گریه نکن برام آتیش نزن دلو تنهام بذار برو

بسه دیگه برام به پای من نسوز من عاشقم.هنوز

گریه نکن برام آتیش نزن دلو دلتنگ من نشو

تنهام بذار برو

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید فریدون‬ آسرایی با نام عاشقم هنوز

♫♫♫♫♫♫

دلم گرفته از نگاه آخرت همون دلی که شد همیشه پرپرت

همیشه پرپرت

گریه نکن برام آتیش نزن دلو دلتنگ من نشو

تنهام بذار برو

بسه دیگه برام به پای من نسوز من عاشقم هنوز

گریه نکن برام آتیش نزن دلو تنهام بذار برو

بسه دیگه برام به پای من نسوز من عاشقم هنوز

گریه نکن برام آتیش نزن دلو دلتنگ من نشو

تنهام بذار برو

MP3 – 320

Fereydoun – Ashegham Hanooz

MP3 – 128

Fereydoun – Ashegham Hanooz


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





بازديد : بار          9:58 | سه شنبه 20 اسفند 1392          نویسنده : saeed        


نويسندگان
امكانات وبلاگ
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 142
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 260
بازدید ماه : 260
بازدید کل : 22224
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

شمارنده